Geert-Jan de Vries

Shared Service Center Employee
Door met de klant in contact te staan, komen wij samen met collega’s tot oplossingen voor problemen om zo te blijven optimaliseren.
  1. Geert-Jan, kun je wat vertellen over je achtergrond?

    Een aantal jaar geleden heb ik mijn opleiding Commerciële Economie afgerond en begin 2020 ben ik bij HTG gestart. Daarvoor heb ik nog een tijdje als Online Marketeer gewerkt en bij HTG kon ik een mooie vervolgstap in mijn carrière maken.

  2. Wat doe je precies bij onze organisatie?

    Sinds een aantal maanden ben ik officieel werkzaam voor B&S Group. Dit is de holding waar HTG onder valt. We zitten middenin de startfase van een nieuwe afdeling: E-Commerce. Binnen deze afdeling werk ik voor het Shared Service Center. We werken als team aan het ontwikkelen en ondersteunen van e-commerce binnen de B&S Group. Het Shared Service Center (SCC) is straks een centraal punt in de organisatie, dat zich eerst zal richten op de business to consumer markt (B2C). Wij centraliseren alle productdata, zodat wij hiervan het overzicht hebben.

  3. Vertel eens wat meer over het Shared Service Center

    We verkopen nu ook rechtstreeks aan de klant, dus beheren we als SCC bijvoorbeeld de klantenservice. Dit betekent dat wij alle klantvragen beantwoorden van de B2C markt en daarnaast ook de pakketinformatie beheren. We streven ernaar uiteindelijk één groot klantenservice portal te vormen waar alle B2C klantvragen binnenkomen. Door met de klant in contact te staan, komen wij samen met collega’s tot oplossingen voor problemen om zo te blijven optimaliseren. Daarnaast gaan wij in de toekomst de pakketinformatie centraliseren om ook B2B te ondersteunen. Genoeg uitdagingen voor de komende tijd dus!